Nová rada elektrobicyklov Pinarello Nytro E

Pinarello s hrdosťou predstavuje Nytro E, radu elektrobicyklov navrhnutých bez kompromisov, tak ako je tomu aj pri klasických bicykloch Pinarello. Výber materiálov, technické inovácie a geometria rámu Nytro E vytvára úroveň reaktivity a pocitu z jazdy, ktorý je blízky top modelom bicyklov Pinarello. Naša snaha viedla k tomu, že model Nytro E9 Road sa s hmotnosťou 11,4kg stáva najľahším bicyklom so stredovým motorom na trhu.

PODPORÍME VÁŠ ZÁŽITOK Z CYKLISTIKY

Odteraz môžete vďaka novému motoru TQ-HPR50 jazdiť s prirodzenou a konštantnou podporou aj v kadenciách vyšších ako 65 otáčok za minútu, a zažiť tak reálny pocit cyklistiky bez neprirodzeného pocitu z jazdy na elektrobicykli. Stále ste to teda vy, na rovine, aj v tých najstrmších stúpaniach, akurát s možnosťou podpory vášho výkonu o 300 Wattov a krútiacim momentom 50Nm. S dojazdom až 100km (140km pri použití extenderu) si užijete celodennú zábavu bez ohľadu na to, aký druh výjazdu si naplánujete. To všetko pri hmotnosti motora iba 1850g a celkovej hmotnosti systému 3900g pri zarátaní 360Wh batérie a integrovaného 2″ displeja. Nielenže sa jedná o najľahší systém vo svojej triede, ale vďaka svojim kompaktným rozmerom skvele zapadá do rámu a poskytuje Q-faktor 135mm, ktorým zabezpečí prirodzený pocit z pedálovania, podobný klasickému bicyklu. TQ-HPR50 je v súčasnosti zároveň najtichším motorom na trhu, a to vďaka novej patentovanej prevodovke ping-ring, ktorá nevytvára neprirodzený zvuk ako bežné prevodové systémy.

IKONICKÝ DIZAJN, LEGENDÁRNY VÝKON PINARELLO

Postupovali sme bez kompromisov a venovali sa každému detailu, tak ako pri našich tradičných bicykloch a dizajn Nytro E je silne ovplyvnený našim špičkovým modelom DOGMA F. Konštrukcia rámu je navrhnutá tak, aby poskytla čo najvyššiu areodynamickú úroveň, podčiarknutú čistým dizajnom plne integrovaným systémom kabeláže TiCr. Oblasť sedlovej časti rámu je riešená rovnako ako pri nových modeloch série F a X a priniesla nie len hmotnostnú úsporu 36g, ale aj vyššiu úroveň aerodynamiky. Rám je samozrejme podľa filozofie Pinarello asymetrický a podobne ako spomínané klasické novinky, aj Nytro E disponuje ONDA vidlicou s rozšírenou šírkou na 47mm, ktorá nie len pomáha lepšie absorbovať vibrácie, ale aj zlepšuje ovládateľnosť bicykla. Rámy Nytro E sú konštruované tak, aby pri verzii ROAD bolo možné obuť plášte max. šírky 32mm. GRAVEL verzia bude môcť byť bezproblémov obutá aj plášťami šírky 50mm.

Na výrobu rámov Nytro E bol samozrejme použitý karbón od nášho partnera Toray, svetového lídra medzi výrobcami karbónu tých najvyšších špecifikácií:

T900: použitý na rámoch Nytro Road a Nytro Gravel E9/E7, ponúka ideálnu rovnováhu medzi nízkou hmotnosťou, reaktivitou a absorpciou vibrácií.

T700: použitý na ráme Nytro Road a Nytro Gravel E5, tiež ponúka vysoku reaktivitu a výkon, avšak pri lepšej schopnosti pohlcovať vibrácie.

DVE GEOMETRIE, JEDEN CIEĽ: DOBRODRUŽSTVO

Pre Nytro Road a Nytro Gravel sme v závislosti od spôsobu jazdy vytvorili dve rozdielne geometrie.

Pri Nytro ROAD sme zachovali reaktivitu a ďalšie špecifické charakteristiky našich pretekárskych rámov, no zároveň pri zachovaní pohodlnej jazdnej pozície. Pri tom všetkom sa nám podarilo vytvoriť zdanlivo nedosiahnuteľné – najľahší rám svojho druhu na trhu pri zachovaní jedinečnosti dizajnu Pinarello.

Nytro GRAVEL zas ponúka geometriu, ktorá je skvelá na asfalte, no zároveň umožňuje cyklistom užiť si aj jazdu v teréne, či dlhé celodenné výjazdy.

ROAD, GRAVEL a ALLROAD

K dispozícii sú teda vo finále tri verzie bicyklov rady Nytro E. ROAD s tromi úrovňami výbavy Shimano Di2 (105, Ultegra a Dura Ace), GRAVEL s výbavami SRAM ETAP AXS (Rival, Force a Red), a ALLROAD s rovnými riadidlami a mechanickou sadou Shimano Deore 1×11. Konkrétne špecifikácie nájdete v ponuke bicyklov.